Regulamin
Regulamin świadczenia usług
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług hostingowych świadczonych pod adresem strony www.tb3.pl obsługiwanej przez CENTIB sp. z o. o. z siedzibą w Pińczowie, ul. Zachodnia 7 / b-104, 28-400 Pińczów, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0001059308, NIP: 6621826828, REGON: 526438717, kapitał zakładowy 5000,00 zł
§ 1 Postanowienia ogólne
- Definicje
- Klient – osoba która założyła konto na stronie www.tb3.pl
- Operator – CENTIB sp. z o. o. świadcząca usługi za pośrednictwem strony www.tb3.pl
- Konto – konto założone na stronie www.tb3.pl z poziomu którego Klient ma możliwość zamawiania wybranych usług
- Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady korzystania z usługami
- Usługa – usługi dostępne na stronie internetowej www.tb3.pl wśród których rozróżniamy:
- Konto wirtualne – „Konto PRO” oraz „Konto ECO”
- Serwer VPS - „VPS FR” oraz „VPS + DirectAdmin FR”
- Domeny
- Serwer – usługa Konto wirtualne lub Serwer VPS założona przez Klienta
- Przerwa techniczna – przerwa w świadczeniu usług zapowiedziana z minimum 24h wyprzedzeniem spowodowana koniecznością przeprowadzenia prac mających na celu utrzymanie poziomu świadczenia usług na jak najwyższym poziomie
- Serwer nadrzędny – fizyczna maszyna używana do świadczenia usług Konto wirtualne oraz Serwer VPS
- Przed skorzystaniem z usług Operatora konieczne jest zapoznanie się z Regulaminem.
- Rejestracja konta jest jednoznaczna z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883
- Wszystkie kwoty podanie na stronie internetowej www.tb3.pl jeśli nie są oznaczone jako „netto” lub „brutto” są kwotami „netto”
§ 2 Usługi Konto wirtualne
- Konta wirtualne są aktywowane natychmiast po złożeniu zamówienia
- W przypadku braku płatności po 14 dniach konto jest bezpowrotnie usuwane
- Na adres e-mail Konta przesyłane są wszelkie dane dostępowe do panelu w tym m.in. hasła. Na Kliencie spoczywa odpowiedzialność zabezpieczenia tych danych przed nieautoryzowanym dostępem.
§ 3 Usługi Serwer VPS
- Serwery VPS są aktywowane po otrzymaniu płatności.
- Na adres e-mail Konta przesyłane są wszelkie dane dostępowe do panelu w tym m.in. hasła. Na Kliencie spoczywa odpowiedzialność zabezpieczenia tych danych przed nieautoryzowanym dostępem.
- W przypadku zakupu Usługi Serwer VPS z panelem DirectAdmin instalacja panelu nastąpi do 24h od aktywacji usługi.
- W przypadku braku płatności po 14 dniach konto jest bezpowrotnie usuwane
- Do serwera VPS dostępna jest opcja "Podstawowe zarządzanie", która obejmuje opiekę nad serwerem (aktualizacje, utrzymanie, kontrola backupów, możliwość konfiguracji dodatkowych backupów)
- Indywidualnie Operator oferuje rozszerzenie opcji "Podstawowe zarządzanie" o dodatkowe usługi, takie jak m.in. indywidualna konfiguracja dodatkowych usług, indywidualne plany tworzenia kopii zapasowych itp.
§ 4 Opłaty abonamentowe
- Klient jest zobowiązany opłacać abonament zgodnie z cennikiem Operatora w terminie oznaczonym na fakturze.
- Klient po każdej wpłacie na adres e-mail Konta automatycznie otrzyma fakturę VAT.
- Usługi poza domenami są zawieszane w przypadku 3-dniowego przekroczenia terminu płatności.
- Usługi poza domenami są usuwane w przypadku 14-dniowego przekroczenia terminu płatności.
- Domeny wygasają w dniu terminu płatności faktury pro-forma.
§ 5 Rejestracja domen
- Abonentem domeny pozostaje Klient
- Na wniosek klienta Operator wydaje kod authinfo dla domeny
- Do wydania kodu authinfo Operator może wymagać dodatkowych dokumentów mających na celu potwierdzenie statusu Klienta
- Domeny wygasają w dniu terminu płatności faktury pro-forma.
§ 6 Obowiązki i odpowiedzialność Klienta
- W związku z tym że usługi Konto wirtualne oraz Serwer VPS są usługami współdzielonymi z innymi użytkownikami w związku z tym Klient zobowiązuje się nie przekraczać przydzielonych limitów.
- Klient zobowiązuje się do korzystania z Serwera zgodnie z jego przeznaczeniem i nie używać funkcji oraz usług w sposób powodujący przeciążenie i destabilizację serwerów nadrzędnych.
- Klient zobowiązuje się do chronienia haseł dostępu do Konta, Kont wirtualnych, Serwerów oraz pozostałych usług, w tym usług uruchomionych na swoich Kontach wirtualnych oraz Serwerach przed dostępem osób trzecich.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność za dane i treści zawarte na swoich Kontach wirtualnych oraz Serwerach VPS.
- Zabrania się:
- umieszczania na serwerach Operatora treści warezowych, pornograficznych oraz niezgodnych z polskim prawem.
- Wykorzystywania Serwerów do destabilizacji pracy innych serwerów, w tym serwerów nadrzędnych (przeprowadzania ataków DdoS, Botnet)
- Rozsyłania spamu
- Wykorzystywania usług w sposób naruszający w jakikolwiek polskie prawo
- Podszywania się pod serwery i strony internetowe, szczególnie w celu wprowadzenia w błąd i/lub kradzieży poufnych danych
- Wykorzystywania serwerów do wykopywania kryptowalut
- W przypadku naruszenia któregokolwiek z postanowień zawartych § 5 pkt 5 Operator zastrzega sobie prawo do niezwłocznego zablokowania Serwera do czasu wyjaśnienia sprawy i usunięcia treści / oprogramowania powodującego naruszenia.
§ 7 Zakres odpowiedzialności Operatora
- Operator zobowiązuje się do:
- stałego i nieprzerwanego świadczenia usług Klientowi, który uiścił opłatę abonamentową i nie złamał niniejszego Regulaminu
- stałe i nieprzerwane świadczenie usług rozumiane jest jako pełny dostęp Klienta do jego usług z zachowaniem dostępności na poziomie 99,90% w skali roku.
- niezwłocznego podjęcia interwencji w przypadku awarii, nie później jednak niż 30 minut po jej wystąpieniu w dni powszednie oraz do 60 minut w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy
- Operator zastrzega sobie prawo do
- przerw konserwacyjnych w godzinach nocnych, a w przypadku awarii zagrażającej stabilności usługi do natychmiastowej wymiany wadliwego podzespołu.
- poinformowania z odpowiednim wyprzedzeniem Klienta o zaistniałej konieczności czasowego odłączenia dostępu do pewnych usług
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku:
- nieprawidłowego użytkowania kont
- podania nieprawdziwych lub niepełnych danych podczas rejestracji konta oraz złamania Regulaminu przez Klienta
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za dane Użytkowników przechowywane na serwerach Operatora.
- W żadnym wypadku odpowiedzialność Operatora za niewykonanie lub nienależyte wykonanie postanowień niniejszej Umowy nie obejmuje utraconych korzyści przez Abonenta.
- Wysokość roszczenia Abonenta nie może przekraczać opłaty (zgodnej z cyklem rozliczeniowym) abonamentowej za świadczenie usługi, która jest przedmiotem roszczenia
§ 8 Kopie bezpieczeństwa
- Operator wykonuje kopie bezpieczeństwa i przechowuje je przez 24h o ile nie zaznaczono inaczej w ofercie usługi.
- Operator nie gwarantuje poprawności posiadanych kopii bezpieczeństwa (wyjątkiem są usługi uregulowane odrębnymi umowami).
- Klient jest zobowiązany do wykonywania kopii we własnym zakresie.
- Kopie bezpieczeństwa Klient powinien przechowywać na lokalnym komputerze
§ 9 Reklamacje
- Klientowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji w związku z brakiem lub niewłaściwym wykonaniem postanowień umowy
- Reklamacja może być złożona w terminie do 14 dni od zdarzenia, pisemnie na adres Operatora
- Reklamacja zostanie rozpatrzona przez operatora w terminie 30 dni od daty doręczenia
- Reklamacja musi zawierać, pod rygorem jej odrzucenia, pełną nazwę abonenta, dane kontaktowe zgodne z posiadanymi przez Operatora, oraz identyfikator usługi
- Wysokość roszczenia nie może przekraczać wysokości uiszczonej opłaty abonamentowej
§ 10 Rozwiązanie Umowy Abonenckiej
- Umowa może być rozwiązana:
- Na skutek pisemnego (list lub e-mail na adres bok oświadczenia Abonenta o rezygnacji z usługi dostarczonego co najmniej na 7 dni przed datą rozwiązania umowy.)
- Z powodu nie uregulowania przez Abonenta opłat w ciągu miesiąca od upływu terminu płatności (patrz punkt: opłaty) ze skutkiem natychmiastowym.
- W wyniku naruszenia przez Abonenta warunków korzystania z usług, po uprzednim powiadomieniu i podaniu przyczyn z wyprzedzeniem 7 dni przed datą rozwiązania umowy, lub jeśli naruszenie dotyczy dóbr innych użytkowników sieci - ze skutkiem natychmiastowym.
- Na skutek rozwiązania lub likwidacji Abonenta nie będącego osobą fizyczną.
- Na skutek działania Klienta powodującego wymierne szkody lub zakłócenie pracy serwerów tb3.pl
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku gdy funkcjonowanie usługi klienta zagraża stabilności sieci lub stabilności innych użytkowników. W przypadku rozwiązania umowy ze strony Usługodawcy, Użytkownikowi przysługuje prawo do zwrotu opłaty abonamentowej pomniejszonej o wykorzystany okres abonamentowy. Zwrot przysługuje wyłącznie w sytuacji gdy Użytkownik nie przyczynił się bezpośrednio do destabilizacji pracy serwerów nadrzędnych lub spowodowania zagrożenia dla innych Użytkowników sieci.
§ 11 Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z ustawią z dnia 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta"
- Zgodnie z Art. 38. Ustawy o prawach konsumenta - użytkownik ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Odstąpienie od umowy winno nastąpić w formie pisemnej (email/ticket/list) przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
- Dokonując zamówień usług, gdzie usługi realizowane są w sposób automatyczny (rejestracja domen, aktywacja serwerów VPS i serwerów wirtualnych, aktywacja certyfikatów SSL) użytkownik utraci prawo do odstąpienia od umowy z chwilą realizacji usługi przez system (w zgodzie z punktem 1 Art 38 Ustawy o prawach konsumenta)
- Dokonując zamówień w serwisie tb3.pl użytkownik wyraża zgodę na niezwłoczną realizację zamówionych usług.
§ 12 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.